Ongelma modernissa yhteiskunnassamme on teennäinen ja vääristynyt
vastakkainasettelu. Oikealla on kapitalistit, joita edustaa kokoomus ja
RKP. Vasemmalla vähätuloisia ja työväkeä edustaa itsensä jalustalle
nostaneet SDP ja Vasemmistoliitto. Nämä kaksi jälkimmäistä väittävät
edustavansa vähätuloisia julistaen itsensä ainoaksi vaihtoehdoksi
korkealuokan ja suurpääoman sortoa vastaan. Todellisuudessa he edustavat
aivan samalla tavalla suurpääomaa ja tätä globaalistista kapitalistista
yhteiskuntaa ja sen uusliberalistista arvomaailmaa kuin "oikeisto".
Kaikki, jotka kyseenalaistavat nykyistä taloudellista, kulttuurista, arvomaailmallista ja
poliittista ilmapiiriä marginalisoidaan haukkumalla neljällä eri marginalisointiin suunnitellulla kutsumanimellä. Nuo termit ovat äärioikeisto, natsi, fasisti ja
rasisti. Koska nuo termit omaavat negatiivisen assosiaation toisen
maailmansodan jälkeen, on valtapelaajien helpompi käyttää jo valmista retorista lyömäasetta, kuin puhua ja kuvata maailmaa todenmukaisesti ja rehellisesti ilman aikaisempaa retorista pohjaa. Voittajat määrittelevät moraalin ja historian, jolla sitten sorretaan hävinneitä ja moraalisoidaan voittoa.
Todellisuudessa noissa neljässä termissä ei itsessään ole mitään vikaa ja väärää,
jos kaivaudumme moralismin läpi, ja keskitymme oikeasti ymmärtämään mielipiteitä objektiivisesti. Kyse on moraalisesta latautumisesta, joka kumpuaa liberaalisesta ajattelusta ja dogmasta. Halu samaistua on kaiken ymmärryksen lähtökohta, joka estetään moraalisella stigmatisoinnilla.
Tietysti nykyisessä ylisosialisoituneessa maailmassamme yksilön on vaikea pystyä keskittymään mihinkään epäkorrektiin mielipiteeseen objektiivisesti,
koska olet saman tien leimattu ja sosiaaliseti häpäisty. Ylisosialisoituminen mahdollistaa poliittisen korrektiivisuuden käytön sosiaalisena aseena. Lammas, joka elää tunteissa ja haluaa seurata sitä mikä on
yleisesti hyväksyttävää, ei ole kykenevä kyseenalaista moraalista dogmaa vaan myötäilee sitä. Ihmiset elävät tunnepitoisessa ymmärryksessä, jonka
valtamedia poliittisen korrektiivisuuden kautta on ihmisille luonut. Lampaat tuntevat moraalista ylärintamaa muita ihmisiä
kohtaan, jotka puolustavat itseään moralistiselta alistamiselta ja median luomalta moraalirakenteelta.
Monikulttuurisessa yhteiskunnassa yhteinen kulttuuri on paheksuttavaa; varsinkin kulttuuri joka ei myötäile liberaalia kapitalistista globalismia. Suomalainen etninen ja kulttuurinen identiteetti on maalattu moralismin kautta pahaksi, ja kaikki joka vastustaa suomalaisuutta on maalattu hyväksi. Monikulttuurisuus, liberalistinen globalismi ja antirasismi edustaa
suomalaisvihamielisyyttä, sillä se yrittää vähätellä ja tuhota suomalaista identiteettiä kieltämällä sen ja häpäisemällä sen rasismiksi. Tiestysti nämä liberalistit määrittelevät itsensä hyviksi ihmisiksi ja kaikki muut pahoiksi ihmisiksi. Heidän maailmansa vaatii dualismia ja dualistista hyvä-paha -jaottelua.
Tämä orjamoraalinen jaottelu hyvään ja pahaan on vanha kirkon ja valtion ajama tapa vainota poliittista vastapuolta. Sekulaarinen humanismi, liberalismi, kapitalismi ja egalitarismi ovat yhteiskuntaamme hallitseva poliittinen taho, joka on julistanut etnisen suomalaisuuden ja samalla eurooppalaisen valkoisuuden rasismiksi ja näin ollen pahaksi. He haluavat hallita ja tuhota vastapuolensa totaalisesti. He maalaavat itsestään oikeutettua moraalista soturia pahuutta vastaan samalla kun he yrittävät tuhota kaikkea etnistä ja alkuperäistä eurooppalaisuutta ja suomalaisuutta. Suomessa antirasistit hyökkäävät kaikkea suomalaisuutta ja avoimesti julkisia kansallismielisiä ihmisiä kohtaan julistaen omaa moraaliaan absoluuttisesti. Antirasismi on synonyymi suomalaisvihan ja suomalaisvastaisen rasismin kanssa.
Tämä ei tietystikään olisi mahdollista, jos ihmisen psykologia ei
sallisi itsevihaa. Patologinen itseviha on mahdollista sosialisoitumisen
ja sosiaalisten normien muokkaamisen kautta, jossa itsevihasta tehdään
sosiaalisesti positiivinen asia. Tuota itsevihaa suomalaisten
keskuudessa levitetään vähättelemällä suomalaisuutta kaikissa
kulttuurisissa tilanteissa ja tarjoamalla ei-suomalaisia kulttuurisia
vaikutteita paikkaamaan "huonot", "vanhentuneet" ja "juntit" suomalaiset
kulttuuriset tavat ja perinteet. Tätä vihaa omaa etnisyyttä kohtaan
kutsutaan etnomasokismiksi ja se on selvä henkinen sairaus.
Liberalistinen yhteiskunta luo entistä enemmän mielenterveysongelmaisia,
alkoholisteja, syrjäytyneitä ja henkisesti laiskoja ihmisiä.
Liberalismi on rappion ideologia ja se ei edes pyri piilottamaan tätä
edistämällä avoimesti huumeiden laillistamista, alkoholin käytön
ihannointia, vastuutonta seksiä ja hetkessä elämistä.
Tämä yhteiskunnallinen ongelma on kaikkea muuta kuin
maahanmuuttokysymys. Jos tarkastelemme tätä ongelmaa pelkästään
maahanmuutto-ongelmana, emmekä esimerkiksi koko yhteiskuntaamme
hallitsevana arvo- ja kulttuuri-ilmapiirinä nimeltä liberalismi, niin emme
kykene koskaan ymmärtämään tätä ongelmaa, saati korjaamaan sitä.
Valtamedia määrittelee koko poliittisen kentän dualistisesti kahteen
napaan ja kutsuu napojen kärkiä "ääri"-etuliitteellä. Todellisuudessa
tuollainen maailmankuva on tyhmää ja idioottimaista. Maailma ei ole
dualistinen. Dualismi on yksinkertaistamista ja reaktio monimutkaiseen
maailmaan. Yksinkertaistaminen helpottaa monimutkaisen maailman
ymmärtämistä, mutta se voi myös olla psykologinen pakokeino välttää
vaikeilta ja haastavilta asioista, joiden ymmärtäminen vaatii
paneutumista, keskittymistä, asiayhteyksien luomista ja tunteellisten
dogmaattisten mielipiteiden kadottamista. Maailman ymmärtäminen
dualismin kautta on ihmisen aivojen rakenteellinen ominaisuus, mutta se
ei aina korreloi todellisuuden kanssa. Me haluamme nähdä maailman
mustavalkoisena, koska se on helppoa ja yksinkertaista, mutta
todellisuudessa maailma on värikäs ja sekava paikka.
Ääri-etuliite viittaa rakenteellisesti dualistiseen vasemmisto-oikeisto
akseliin. Todellisuudessa poliittista spektriä ei voi jakaa realistisesti kahteen
osaan, joten tuo jo itsessään osoittaa että ääri-etuliitteen käyttäjät
eivät ymmärrä dualismin ulkopuolelta dialektiikkaa. He käyttävät
sanastoa ja termejä, jotka ohjaavat heitä ajattelemaan tietyllä
maailmankatsomuksella, eivätkä pyri kehittämään omaa ymmärrystään ympäristöstään ja ympäröivästä sosiaalisesta dynamiikasta.
Ääri-etuliitteelle olisi parempi vastine sana "fanaattinen". Ihminen
voi olla fanaattinen jalkapallofani, kulinaristi, harrastelija,
filosofi, kalastaja, postimerkinkerääjä tai ihan mitä tahansa
aktiviteettia harrastava. Fanaattisuus ei tee ihmisestä tyhmää. Fanaattinen ihminen
on omistautunut ja todennäköisesti ymmärtää asiastaan enemmän kuin
ei-fanaattinen ihminen. Fanaattisuuden haukkuminen on kuulunut
valtaapitävien dialogiin jo pitkään, jonka mukaan passivisoidaan ihmisiä
haukkumalla ja vähättelemällä heidän omaa poliittista aktiivisuuttaan.
Tämä negatiivinen assosiaatio tarkoittaa, että ihmiset välttelevät
politiikkaa ja kuluttavat omaa energiaansa mieluiten ihmissuhteisiin ja
hetkelliseen huvitteluun, kuin oman poliittisen etunsa tavoitteluun.
Tämä on tehnyt kansalaisista helppoa karjaa, jota voidaan ohjailla
kohti globalismia, EU-liittovaltiota ja Suomen itsenäisyyden tuhoamista.
Vastakkainasettelua pääasiallisesti johtavat edistykselliset tahot, jotka painavat yhteiskuntaa kohti edistystä. Nämä "edistykselliset" ovat pääasiallisesti hippejä, vihervasemmistolaisia,
liberaaleja, mokuttajia, marxisteja, anarkisteja,
punaisia, tai ihan millä nimityksellä ihmiset haluat näitä ihmisiä kutsua. He
vihaavat miehisyyttä ja suomalaisuutta, koska miehisyys on aina vastuullista
ja fasistista oman identiteetin vaalimista ja suojelemista. He eivät
halua, että ihmiset kantavat vastuuta suomalaisuudesta, Suomesta ja
yhteisestä tulevaisuudestamme. Tämä oman tulevaisuuden poliittinen, kulttuurinen ja arvomaailmallinen puolustaminen luo ongelmia edistyksellisten tavoitteisiin.
Huvittavaa miten moni marxisti, kommunisti, anarkisti ja punainen sanoo
vihaavansa patriarkaattista kapitalistista fasistista länsikulttuuria,
mutta puolustavat sitä ja jopa edustavat sitä elämällä juurikin miten
media haluaa heidän elävän elämäänsä. He kuluttavat viinaa ja roskaruokaa kuin kunnon kuluttajat ja elävät valtion napanuorasta, vaikka he voisivat olla omavaraisia ja itsenäisiä. Media ja valtaapitävät haluavat Suomesta
monikulttuurisen yhteiskunnan ja vasemmisto tässä kohtaa seuraa globaalien
rahakeisareiden ja eliitin käskyjä kohti teurastamoa kuten
lammaslauma valmiina teurastettavaksi.
He julistavat vallankumouksen nimeen. He puhuvat vallankumouksesta ja ihannoivat kommunistisia ja anarkistisia
vallankumouksellisia, mutta eivät elä vallankumouksellisen ideaalin
mukaan. He eivät oikeasti halua vallankumousta, koska oikea vallankumous
tarkoittaisi helposta ja turvallisesta elämisestä luopumista ja vastuun kantoa. Kuitenkin
he pauhaavat vallankumouksesta hakkaamalla hevosia ja rikkomalla
yhteistä ja julkista omaisuutta, sekä tekemällä normaalien työssäkäyvien
ihmisten elämisen hankalaksi. He osoittavat vihaansa yhteiskuntaa kohtaan hyökkäämällä keski- ja vähätuloisia vastaan.
Moni vasemmistolainen uhoaa työväen nimeen kaikenlaista, mutta itse
eivät edes käy töissä vaan paskovat suomalaisten työntekijöiden päälle
tukemalla monikansallisia yrityksiä, töiden ulkoistamista ja
halpatyövoiman tuomista Suomeen kilpailemaan suomalaisten kanssa. Kaikki
tämä on ristiriidassa suomalaisen työväen etujen kanssa. He
vakuuttelevat itselleen taistelevansa työväen puolesta, mutta oikeasti
eivät olisi valmiita kuolemaan työväen, kenenkään muunkaan, tai edes itsensä puolesta.
"Vasemmistolta" puuttuu selkäranka, mutta silti he lapsellisesti huutavat
vallankumousta ja pitävät ylpeinä vallankumouksellisia merkkejä ja
julistavat omissa kulttuuritapahtumissaan ja musiikeissaan
vallankumousta, vaikka heille vallankumous on viinaa ja rappiota. He ajattelevat että tämmöinen vallankumous olisi
mahdollista ilman aseita ja väkivaltaa. Tämä väkivallaton vallankumous
on järjetön idea, eikä ole koskaan oikeasti toiminut. Todellisuudessa
kaikki väkivallattomaksi nimetyt vallankumoukset ovat olleet
väkivaltaisia, mutta niiden väkivalta on piilotettu ja vähätelty moralismin nimissä.
Antifasistinen toiminta 80- ja 90-luvulla jo itsessään osoittaa, että he
joutuvat käyttämään väkivaltaa tukahduttaessaan etnisen ja kansallisen
identiteetin anarkistisen nousun kansojen syvissä riveissä eri puolilla
maailmaa.
Elämme niin sairaassa maailmassa, jossa itseään anarkisteiksi,
antirasisteiksi ja antifasisteiksi julistavat ryhmittymät tekevät
yhteistyötä avoimesti globalististen valtiovallan ja kapitalistisen
eliitin kanssa ottaen rahoituksia ja toimitiloja vastaan tilaisuuksiensa
järjestämisessä, ja oikeat yhteiskunnan ulkopuolella toimivat
anarkistiset ryhmittymät ovat kansallismielisiä, joita valtio ja valtion
neljäs siipi(media) vainoaa.
Kansallismielinen toiminta on ympäri maailmaa ollut jo pitkään toiminnaltaan
anarkistista, kun taas anarkistiset tahot ovat nauttineet valtion hyväksyntää ja tukea avoimesti. Anarkistit
voivat vapaasti järjestää tilaisuuksia kaduilla ja levittää propagandaa
ilman poliisin, median tai kansalaisten väliintuloa. Jos
kansallismieliset ryhmät tai yksilöt levittävät propagandaa, niin
poliisi on paikalla vähintään 30 minuutin sisällä, ja joku kännissä örveltävä idiootti on
huutamassa ja solvaamassa, sekä seuraavana päivänä media kirjoittaa miten
"natsit luovat pahennusta keskustassa", vaikka todellisuudessa joku liberaali puliukko tuli jakamaan mielipiteitään väkivallan muodossa.
Anarkisteja ei vainoa nyky-yhteiskunnassamme oikeastaan kukaan. Anarkismi ja liberalismi ovat ideologisesti sama asia. Tästä syystä liberaali yhteiskunta ei hyökkää anarkisteja vastaan ja sallii tämän toiminnan. Anarkisteja ei vainota poliittisesti, vaan heidän rikollisen toimintansa takia, kun taas kansallismielisiä vainotaan heidän politiikkansa takia. Yleensä anarkismi
on tyhmää ja päätöntä riehumista valtiovaltaa vastaan ilman mitään oikeaa poliittista päämäärää. Anarkistit
eivät tule koskaan hyökkäämään oikeaa valtaeliittiä vastaan, tai muuten heidän
pelleilynsä loppuisi hyvin nopeasti seinään.
He eivät hyökkää yksityisiä suuryrityksiä, monikansallisia kapitalisteja
tai EU-instituutiollisia valtarakenteita ja heidän symbolejaan vastaan. Tuommoinen agressio
saattaisi oikeasti hermostuttaa valtaeliitin ja suurpääoman, joka taas saisi heidän larppaamisensa
loppumaan hyvin lyhyeen. He haluavat leikkiä vallankumouksellista ja
päättävät hyökätä yhteiskunnallisesti ja moraalisesti helppoa kohdetta vastaan. He sanovat hyökkäävänsä fasismia vastaan, mutta missään yhteiskunnassamme fasismia ei ole näkyvissä. Siksi he joutuvat määrittelemään fasismin uudestaan, jotta voivat leimata yksittäisiä ja poliittisesti mitättömiä ihmisiä fasisteiksi. Tämä on tyypillistä kiusaajan logiikkaa. Kiusaaja ei kiusaa vahvempia, vaan etsii itseään heikompia tahoja kiusattavaksi.
He hyökkäävät epätoivoisesti verojaan maksavia työssä käyviä suomalaisia vastaan vaikeuttamalla heidän elämäänsä. He hyökkäävät infrastruktuuria
vastaan, valloittavat katuja, tuhoavat VR:n ratavaihdekoppeja,
estävät bussiliikennettä, töhrivät seiniä, tai rikkovat yhteisiä
pankkiautomaatteja ja omaisuutta, jotta normaali työssäkäyvä veronmaksaja joutuu maksamaan
verorahoillaan korjauksen.
Anarkistien ja punaisten antifasistien ainoa
kunnon hyökkäys rahavaltaa vastaan tapahtui suomalaisten omistamaan
osuuspankin konttoriin, joka oli naurettavaa lasien rikkomista. He hyökkäsivät
osuuspankkia vastaan, joka on keskituloisten ja työväen pankki, eikä
esimerkiksi monikansallisia yksityisomistuspankkeja vastaan, jotka ovat pääsyyllisiä suomalaisten velkaantumiseen. Taas kerran
hyökkäys oli enemmän hyökkäys kansalaisia ja vähätuloisia kohtaan, kuin
monikansallisia rahakeisareita vastaan.
Radikaalivasemmisto on eliitin tapa ohjata kansalaisten turhautumista
pois itse eliitistä. He ovat radikaaleja korkealuokalle ja
valtaeliitille, eikä heidän seuraaminen tuota mitään mitä se ei ole viimeiseen 30-vuoteen tuottanut.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti